Retourbeleid

Retourneren & Ruilen

We willen ervoor zorgen dat uw winkelervaring bij ons plezierig en bevredigend is. We begrijpen echter dat dingen soms anders lopen dan gepland. Mocht dit gebeuren, dan hebben we een algemeen retour-/ruilproces om u te helpen.

Algemeen Retour-/Ruilproces

Stap 1: Retournering of Ruiling Starten

Als u een retour of ruiling wilt aanvragen, stuur dan een e-mail naar Noova via Noovakids@gmail.com met uw ordernummer. Ons klantenserviceteam zal u professionele en nuttige suggesties geven om u te begeleiden in het retour- en ruilproces.

Stap 2: Stuur Uw Product Terug

Zodra wij uw aanvraag hebben goedgekeurd en u ons retour-/ruiladres hebben gegeven, dient u het artikel binnen 7 dagen te retourneren volgens onze instructies. Wij raden aan om een traceerservice te gebruiken voor bevestiging van de levering, aangezien we alleen een terugbetaling of ruiling kunnen verwerken zodra we het product hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor retourzendingen voor rekening van de klant zijn.

Stap 3: Terugbetaling/Ruiling

Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zullen wij het artikel binnen 3-5 werkdagen controleren en een vervanging regelen of een terugbetaling verwerken.

Belangrijke Opmerkingen:

  • Neem altijd eerst contact met ons op voordat u een product retourneert. Retourzendingen zonder voorafgaande goedkeuring worden niet geaccepteerd. Stuur een e-mail naar Noovakids@gmail.com met "RETURN" in het onderwerp van uw e-mail.
  • Restitutie/ruilingen worden alleen verwerkt voor items die voldoen aan ons retourbeleid.
  • Bij geschillen over bestellingen, neem dan eerst contact met ons op voordat u een terugbetaling aanvraagt.

Niet-retourneerbare of Niet-ruilbare Artikelen

Wij doen ons best om hoogwaardige producten en service te leveren. Mocht u echter een defect product ontvangen, dan accepteren wij uw retour of ruiling graag. Let op:

Kwaliteitsproblemen komen in aanmerking voor retour of ruiling.
De volgende redenen komen NIET in aanmerking:

  • Verkeerde maat besteld
  • Verandering van mening
  • Beschadiging door gebruik, wassen, zelfreparatie of andere menselijke tussenkomst

Om in aanmerking te komen voor een retour of ruiling, moeten alle artikelen ongedragen, ongebruikt en in de originele staat zijn, inclusief originele verpakking en labels. Items die gedragen, gewassen of aangepast lijken te zijn, kunnen niet worden terugbetaald. Ook kunnen producten die als vervanging of ruiling zijn verzonden, niet worden geretourneerd. De klant is verantwoordelijk voor de retourverzendkosten.

Let op: Noovakids.nl is niet verantwoordelijk voor mislukte leveringen als gevolg van nalatigheid van de klant (zoals foutieve adresgegevens, verkeerd telefoonnummer, onjuiste naam). In deze gevallen kunnen wij geen restitutie aanbieden. Als u merkt dat uw bestelgegevens incorrect zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via Noovakids@gmail.com

Retourperiode

Retourzendingen kunnen worden gedaan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Stuur uw retourzending niet naar het afzenderadres op het pakket. Neem contact op met onze klantenservice via Noovakids@gmail.com om het juiste retouradres te verkrijgen.

Terugbetaling/Ruiling

Zodra wij uw retour hebben ontvangen en deze voldoet aan de voorwaarden, verwerken wij uw terugbetaling of ruiling binnen 5 werkdagen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

Wij houden u op de hoogte via e-mail:
1️⃣ Zodra uw retour is ontvangen, laten we weten of uw artikelen in aanmerking komen voor restitutie.
2️⃣ Bij een terugbetaling sturen wij een tweede e-mail zodra het bedrag is teruggestort. Dit kan tot 7 dagen duren.

Heeft u na 7 dagen nog niets ontvangen of heeft u vragen over uw retour/ruil, neem dan contact met ons op via Noovakids@gmail.com.

Bedankt voor uw aankoop! We hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,
Het Koeei-team